Slide 1

Nebojte sa zmeny!
s nami je to vždy k lepšiemu

Slide 1 - copy

Registrovaný
daňový poradca v SKDP

Slide 1 - copy - copy

Ušetríme Vám náklady za
mzdára a personalistu

Slide 1 - copy - copy - copy

Zodpovedné poradenstvo,
na Vašej ceste za úspechom...

Slide 1 - copy - copy - copy

Poistné krytie do výšky
1 milióna EUR

previous arrow
next arrow

Cenník služieb

Na základe zákona o advokácii č. 586/2003 Z. z. právne služby niesu priamo poskytované našou spoločnosťou, ale prostredníctvom spolupracujúcej advokátskej kancelárie. Táto služba Vám bude poskytnutá a faktúra za služby Vám bude vystavená priamo advokátskou kanceláriou, nie našou spoločnosťou. Ceny uvedené na našej stránke sú stanovené samotným advokátom a sú konečné. Naša spoločnosť rieši len súčinnosť.

Zakladanie spoločností

Založenie s.r.o.

249 €

    Založenie a.s.

    1 399 €

      Založenie org. zložky
      právnickej osoby

      699 €

        Predaj spoločností

        Predaj "ready made" s.r.o.
        neplatiteľ DPH

        669 €

          Predaj "ready made" s.r.o.
          platiteľ DPH

          od 1 999 €

            Predaj spoločností s históriou
            platcov i neplatcov DPH

            od 2 500 €

              Daňové poradenstvo

              Daňové poradenstvo

              od 80 € hod.

                Register partnerov verejného sektora

                od 449 €

                  Právne služby

                  Názov služby Cena  
                  Vymenovanie alebo odvolanie konateľa, prokuristu 118 €Mám záujem
                  Zmena spôsobu konania konateľa, prokuristu 118 €Mám záujem
                  Zmena obchodného mena 118 €Mám záujem
                  Zmena trvalého pobytu konateľa, spoločníka, prokuristu 118 €Mám záujem
                  Zmena základného imania na Eurá 118 €Mám záujem
                  Zmena sídla spoločnosti 118 €Mám záujem
                  Zvýšenie, splatenie základného imania 118 €Mám záujem
                  Zníženie základného imania 259 €Mám záujem
                  Zmena resp. rozšírenie predmetov podnikania 128 €Mám záujem
                  Zmena spoločníka 139 €Mám záujem
                  Zmena výšky obchodného podielu spoločníka 139 €Mám záujem
                  Zápis záložného práva na obchodný podiel spoločníka 118 €Mám záujem
                  Zápis viacerých zmien jedným návrhom - súčasne 169 €Mám záujem
                  Zmena v org. zložke právnickej osoby 118 €Mám záujem
                  Zmena (sídla, obchodného mena, členov predstavenstva ,...) v a.s. 399 €Mám záujem
                  Likvidácia s.r.o. a jej výmaz z Obchodného registra 699 €Mám záujem
                  Zlúčenie obchodných spoločností 669 €Mám záujem

                  Virtuálne sídlo

                  Cenník Virtuálneho sídla

                   

                     

                  • Aktivačný poplatok 40 €
                  • Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
                  • Označenie poštovej schránky
                  • Preberanie a úschova poštových zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Evidencia doručených zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • E-mailová notifikácia o prijatej zásielke (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Preposielanie zásielok v SR (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[2]
                  • Preposielanie zásielok mimo SR vrámci EÚ (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[3]
                  • Skenovanie zásielok a zasielanie emailom (limit 20 prijatých zásielok mesačne)

                  Optimum

                  22 € / mesiac

                  • Aktivačný poplatok 40 €
                  • Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
                  • Označenie poštovej schránky
                  • Preberanie a úschova poštových zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Evidencia doručených zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • E-mailová notifikácia o prijatej zásielke (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Preposielanie zásielok v SR (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[2] 1x mesačne
                  • Preposielanie zásielok mimo SR vrámci EÚ (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[3]
                  • Skenovanie zásielok a zasielanie emailom (limit 20 prijatých zásielok mesačne) 2x mesačne

                  Premium

                  44 € / mesiac

                  • Aktivačný poplatok 40 €
                  • Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
                  • Označenie poštovej schránky
                  • Preberanie a úschova poštových zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Evidencia doručených zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • E-mailová notifikácia o prijatej zásielke (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Preposielanie zásielok v SR (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[2] 1x mesačne
                  • Preposielanie zásielok mimo SR vrámci EÚ (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[3] 1x mesačne
                  • Skenovanie zásielok a zasielanie emailom (limit 20 prijatých zásielok mesačne) neobmedzene

                  External[1]

                  66 € / mesiac

                  • Aktivačný poplatok 40 €
                  • Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
                  • Označenie poštovej schránky
                  • Preberanie a úschova poštových zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Evidencia doručených zásielok (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • E-mailová notifikácia o prijatej zásielke (limit 20 prijatých zásielok mesačne)
                  • Preposielanie zásielok v SR (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[2] 1x mesačne
                  • Preposielanie zásielok mimo SR vrámci EÚ (limit 20 prijatých zásielok mesačne)[3] 1x mesačne
                  • Skenovanie zásielok a zasielanie emailom (limit 20 prijatých zásielok mesačne) neobmedzene

                  Cenník doplnkových služieb Virtuálneho sídla

                  Názov služby Cena
                  Skenovanie zásielky - Ihneď na požiadanie klienta 1 € / zásielka
                  Preberanie a úschova poštových zásielok (nad rámec paušálu) 0,15 € / zásielka
                  Preposlanie zásielok poštou v rámci SR (nad rámec paušálu) 1,00 € + refakturácia ceny poštovného
                  Preposlanie zásielok mimo SR vrámci EÚ (nad rámec paušálu) 1,00 € + refakturácia ceny poštovného
                  Prenájom zasadacej miestnosti - minimálne 1 hodina 25 € / hodina
                  Asistentské práce (1 osoba) 20 € / hodina
                  Tlač / kopírovanie / skenovanie 0,25 € / strana
                  Káva, čaj, minerálka, džus ( podľa ponuky) 1,50 € / ks

                  [1] Pre vylúčenie všetkých pochybností, klientom, pre ktorých poskytovateľ nezabezpečuje vedenie účtovníctva, ponúkame iba službu „EXTERNAL“.
                  [2] Služba neobsahuje cenu poštovného za preposlanie zásielok, cena poštovného bude refaktúrovaná Klientovi na základe potvrdenia o uhradení poštovného.
                  [3] Služba neobsahuje cenu poštovného za preposlanie zásielok, cena poštovného bude refaktúrovaná Klientovi na základe potvrdenia o uhradení poštovného.

                  Podvojné účtovníctvo

                  Podvojné účtovníctvo
                  ŠTART

                  19 € 9,50 € / mes.

                  • 10 účtovných položiek
                  • počas prvého roka spoločnosti
                  • -


                  • -

                  • -
                  • -

                  Podvojné účtovníctvo
                  MIKRO

                  99 € 49,50 € / mes.

                  • 70 účtovných položiek
                  • mzdová agenda pre 1 zamestnanca
                  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
                  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
                  • -
                  • -

                  Podvojné účtovníctvo
                  MINI

                  159 € 79,50 € / mes.

                  • 125 účtovných položiek
                  • mzdová agenda pre 1 zamestnanca
                  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
                  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
                  • vypracovanie DPH
                  • mesačný reporting

                  Podvojné účtovníctvo
                  ŠTANDARD

                  319 € 159,50 € / mes.

                  • 250 účtovných položiek
                  • mzdová agenda pre 3 zamestnancov
                  • účtovné poradenstvo


                  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
                  • vypracovanie DPH
                  • mesačný reporting

                  Podvojné účtovníctvo
                  MAXI

                  599 € 299,50 € / mes.

                  • 500 účtovných položiek
                  • mzdová agenda pre 5 zamestnancov
                  • účtovné poradenstvo


                  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
                  • vypracovanie DPH
                  • mesačný reporting

                  Jednoduché účtovníctvo

                  Paušálne výdavky

                  99 € / rok

                  • účtovné poradenstvo
                  • účtovná závierka a daňové priznanie v cene
                  • -
                  • -

                  • -

                  • -
                  • -

                  Jednoduché účtovníctvo
                  ŠTART

                  33 € / mes.

                  • preukázateľne vynaložené náklady
                  • 100 účtovných položiek / rok

                  • účtovné poradenstvo
                  • účtovná závierka a daňové priznanie v cene
                  • -
                  • -
                  • -

                  Jednoduché účtovníctvo
                  ŠTANDARD

                  66 € / mes.

                  • preukázateľne vynaložené náklady
                  • 100 účtovných položiek / kvartál
                  • účtovné poradenstvo
                  • účtovná závierka a daňové priznanie v cene
                  • mzdová agenda pre 2 zamestnancov
                  • kvartálny reporting
                  • -

                  Jednoduché účtovníctvo
                  ŠTANDARD DPH

                  88 € / mes.

                  • preukázateľne vynaložené náklady
                  • 100 účtovných položiek / kvartál
                  • účtovné poradenstvo
                  • účtovná závierka a daňové priznanie v cene
                  • mzdová agenda pre 2 zamestnancov
                  • kvartálny reporting
                  • vypracovanie DPH

                  Jednoduché účtovníctvo
                  MAXI

                  99 € / mes.

                  • preukázateľne vynaložené náklady
                  • 150 účtovných položiek / kvartál
                  • účtovné poradenstvo
                  • účtovná závierka a daňové priznanie v cene
                  • mzdová agenda pre 5 zamestnancov
                  • mesačný reporting
                  • vypracovanie DPH

                  Mzdy a Personalistika

                  Názov službyCena za spracovanie mzdy za 1 zamestnanca
                  MZDY I (1-15 zamestnancov)15,00 €12,00 €Mám záujem
                  MZDY II (16-20 zamestnancov)12,50 €10,00 €Mám záujem
                  MZDY III (21-30 zamestnancov)10,00 €8,00 €Mám záujem
                  MZDY IV (31-40 zamestnancov)9,00 €7,20 €Mám záujem
                  MZDY V (41-50 zamestnancov)8,00 €6,40 €Mám záujem
                  MZDY VI (51-100 zamestnancov)7,00 €5,60 €Mám záujem
                  MZDY VII (100 a viac zamestnancov)IndividuálneMám záujem

                  Služby, ktoré nie sú zahrnuté v paušálnej cene za spracovanie mzdovej agendy - fakturované pevnou sadzbou / hodinovou sadzbou podľa skutočne odpracovanej doby:

                  Názov službyČasCena
                  Zriadenie el. komunikácie na DU – príprava splnomocnenia, zriadenie autorizáciecca 1 hodina38 €
                  Registrácia zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti – príprava a podanie prihláškycca ½ hodina38 €
                  Registrácia zamestnávateľa - prihláška respektíve odhláška zamestnávateľa SP, ZPcca 1 hodina38 € / hodina
                  Zriadenie el. prístupov zamestnávateľa na SP, ZP – zriadenie el. pobočiek (zákonná povinnosť komunikovať elektronicky)cca 1-2 hodiny100 €
                  Osobné doručenie – prihláška, odhláška, mesačný výkaz do poisťovní, v prípade ak ešte nie je zriadená elektronická podateľňacca 1-2 hodiny38 € / hodina
                  Registrácia nového zamestnanca – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, registrácia do mzdového programucca ½ hodina38 € / hodina
                  Registrácia nového zamestnanca /cudzinec/ – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, zaslanie informačnej karty na ÚPSVaRcca 1 hodina38 € / hodina
                  Pracovná zmluva – príprava alebo kontrolacca 1 hodina38 € / hodina
                  Osobné doručovanie dokumentov – PN, OČR, materskej do SPcca 1 hodina38 € / hodina
                  Ukončenie PP zamestnanca – odhlásenie zo SP a ZP, príprava mzdového listu, ELDP, zápočtového listucca ½ hodina38 € / hodina
                  Dohodári študenti – prehlasovanie v SP s alebo bez dôchodkového poistenia – závisí od výšky príjmu v danom mesiacicca 10 minút38 € / hodina
                  Rozúčtovanie miezd na strediská podľa požiadaviek klientapodľa skutočne odpracovanej doby, závisí od náročnosti a počtu zamestnancov38 € / hodina
                  Opravy miezd, chýb spracovaných výkazov – chyba klienta-38 € / hodina
                  Výpočet nároku na stravné lístky pre zamestnancov, objednávanie stravných lístkov, objednávanie stravovacích kariet-38 € / hodina
                  Rozposielanie výplatných pások zamestnancom – emailom-38 € / hodina
                  Hlásenie o vyúčtovaní dane – spracovanie a podanie na DUcca ½ hodina38 €
                  Ročné zúčtovanie dane /RZD/ zamestnanca, potvrdenie o zaplatení dane, žiadosť o RZD na základe kompletne dodaných podkladovcca 30 minút / zamestnanec15 € / zamestnanec
                  Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – spracovanie a zaslanie emailom-5 € / zamestnanec
                  Exekúcie – komunikácia s exekútormi, výpočet zrážok zo mzdycca 1 hodina38 € / hodina
                  Príprava potvrdení pre banky, štátne inštitúcie pre klientacca 1 hodina38 € / hodina
                  Mzdové poradenstvo – email, telefón, osobne-38 € / hodina
                  Iné vyššie neuvedené-38 € / hodina

                  Všetky ceny uvedené v cenníku sú bez DPH.

                  V cenách našich služieb nie sú zahrnuté administratívne poplatky a kolky.

                  Máte záujem o naše služby?
                  Dohodnite si stretnutie!